Monday, April 25, 2011

My Nephew

Fuhhhhhh..da b'sawang rupe nyer blog aku ni..da 3 bulan aku xupdate blog aku ni..biase la bz dgn fyp..dan akhir nyer aku telah selamat presentation sistem aku..walaupun sistem yg aku buat tu xgempak mane pun..

cite pasal anak buah pulak..alhamdulillah..aku telah b'gelar "MAKLONG"..setelah 9bulan menanti..akhir nyer anak buah aku telah selamat dilahirkan pd 6hb April 2011..




Name: Ahmad Muzakkir Bin Aiyub
P.O.B: Hospital Tuanku Jaafar, Seremban
D.O.B: 6 April 2011
Time: 11.10 PM
Weight: 3.5kg
Gender : Boy





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -




ni la umi dan abi Muzakkir..Tahniah Noor Zaiimah Ahmad dan Aiyub Bin Abu Naser diatas kelahiran cahaya mata pertama mereka... (n_n)V












- iERa'Z -

No comments:

Post a Comment