Tuesday, June 1, 2010

1 Jun 2010


pejam celik..pejam celik..da 1 Jun..tanpa aku sedari, da sebulan aku praktikal kt MPN ni..hanya tinggal lagi 6minggu aku nak abiskan sisa2 praktikal..tapi system aku masih tak siap2 lagi..bukan tak siap semua..hampir 65% siap..ermmm..cuma coding2 PHP tu jer yg aku pening nk buat sekarang ni..benda baru..byk yg perlu aku belajar lagi..nasib baik la kakitangan kt bahagian IT ni baik hati..dorg byk beri tunjuk ajar kt aku walaupun mereka semua sibuk dgn tugas dorg..klu tidak, terkapai2 la aku sorang2 kt sini..tak rugi rase nyer aku praktikal kt sini..byk pengalaman yg aku dpt..mungkin lepas praktikal ni,aku akan merindui saat2 mcm ni...

kt sini la aku praktikal..Majlis Perbandaran Nilai..


* klu kwn2 pegi ke Nilai..jgn lupe jenguk aku kt sini ek... ;P


-iERa'Z-

3 comments:

  1. kak ira praktikal kat pokok ke?
    khhhaha.

    kak ira, camne ni?
    SAYA TAK HABIS TRAINING PHP LAGI!
    Huhu.

    ReplyDelete
  2. KAK IRA,
    NI 1 JUN BARU LA.
    Khhhaha.

    ReplyDelete
  3. akak praktikal kt alam semula jadi la..tu yg byk pokok tu..hahahaha..a'ah la..silap tarikh..1 Julai pulak..akak xsabar nk abis praktikal kot..hihihi... =P

    ReplyDelete