Thursday, June 10, 2010

Rusmawaty and Badrul Shah Wedding

Sabtu 5th June 2010..tarikh ni amat bermakna buat Rusmawaty dan Badrul Shah..tarikh yg menyatukan mereka berdua..tahniah diucapkan buat Rusmawaty dan Badrul Sha yg telah melangsungkan perkahwinan mereka pada ari sabtu dan ahad lps..

Rusmawaty dan Badrul Shah

wati ni kwn aku mase sek menengah kt Nilai dulu..aku satu kelas dgn wati dr form 1..2..3..form 4 wati kelas bestari..aku 4 jauhari..2bln pastu aku msk sek teknik PD..so, lame jgk la aku satu kelas dgn wati ni..same2 jd pengawas kadet..ish..byk betul la kenangan kt SMDMS tu..dulu badan wati ni berisi..pastu sebelum wati kawen, aku t'kejut tgk perubahan wati..wati da kurus!!!!..xleh jd ni..aku pun nk tanam azam jgk..seblm kawen aku pun nk kurus jgk..aku nk nmpk cantek dimata semua org mase ari persandingan aku nnt..mase aku g umah wati..ramai jgk la kwn2 dr sek Nilai dulu yg dtg..aku jmpe ruslina,bb,intan,shikin,alin dan baizura..rindu bangat sama kamu semua...

Shikin..Bibi..Hazlin..Baizura..Ruslina..iera..Ku Intan..

Pada ke eskkn ari nyer..aku pegi umah sebelah lelaki pulak..kebetulan, nenek aku dijmpt utk ke rumah sebelah lelaki..nenek aku ckp kite org ade bau2 bacang..kire nyer saudara jauh la..nenek aku ajak la aku skali pegi kenduri kawen sebelah lelaki tu..ape lagi..aku menyibuk la nk pegi..ye la kn..kwn aku kawen..mesti la excited aku nk pegi..walaupun aku sudah pegi semlm nyer tu..klu bab2 org kawen ni, mmg aku suke pegi..dpt rase mkn nasi minyak free..hehehehe..lagi 1..yg best kenduri kt sebelah lelaki ni..dorg ade wat caklengpong..pastu adat yg lame kite tinggalkan..iaitu silat..mmg best la tgk dorg b'silat ni..sempat aku berangan..klu aku kawen nnt,aku nak wat acara silat ni..hahahaha...

Kenduri sebelah lelaki

persembahan silat bermula
. . . . . . . . . . . . .

membuka langkah pertama

. . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . . . . . .

. . . . . . . . . .
. . . . . . . .
. . . . . . .

* byk lagi gambar silat yg xdpt aku masukkn krn masalah line broadband yg kurang sihat...


ok la..da panjang sgt aku b'celoteh..klu ade kwn2 aku kawen,aku akan b'celoteh lagi ek..pape pun aku nak ucapkan "SELAMAT PENGANTIN BARU" buat Rusmawaty dan pasangan nyer Badrul Shah..aku doakn semoga mereka berbahagia hingga ke akhir hayat..Amin... =)


-iERa'Z-

No comments:

Post a Comment