Wednesday, June 16, 2010

Berkelah kat PD

Sabtu aritu aku bersame2 adik & sepupu2 aku pegi berkelah kt PD..mmg ramai giler org kt PD tu..mungkin musim cuti sekolah ni mmg ramai orang kot..walaupun org ramai, mmg tak rugi la pegi PD..mase kt PD aku berkesempatan main BANANA..mmg SYOK GILER!!!!first time pulak tu aku main permainan ni..mule2 naik aku mmg takut..aku ambik posisi paling tengah skali..aku tau aku ni mmg penakut..tapi yg aku tak tahan..brother boat ni pegi campak nyer kite org kt tempat air yg dlm..cuak giler la aku mase tu..nasib baik la adik aku ade..sepupu aku ade..aku berpaut la kt dorg..mmg ngeri betul mase ni..tak dpt aku nk citekn mcmane perasaan aku mase tu..terima kasih la byk2 kt dorg yg mententeramkn aku mase tu..klu tidak mmg la aku nangis kuat2 kt situ..malu nyer pengakuan aku ni..hehehehe..pape pun jom kite layan gmbr aku mase kt PD aritu ek.... =P


ni mase mule2 sampai kt PD
.
.
.
.
.

ni la permainan BANANA yg aku maksudkn..mase ni kami otw nak ke tgh laut
.
.
.
.
.

kami dijatuhkn di tempat air yg dalam
.
.
.
.
.

masing2 bersusah payah naik BANANA
.
.
.
.
.

akhir nyer kami berjaya naik

* moral dari cite ni..jgn buat2 berani..akhir nyer makan diri sendiri..baru padan muke..hahahaha.... =P


-iERa'Z-


4 comments:

  1. Kak Ira nanti kita buek trip pi PD nak.
    Khhhaha.

    ReplyDelete
  2. nk try jugak lah naik banana boat...tp x pandai berenang leh ke nak main jugak...huhuhu

    ReplyDelete
  3. Nana : ok2..boleh jer..nnt kite pegi PD..pastu simpan duit byk2..kite naik BANANA lame2 ek... ;)

    ReplyDelete
  4. Fira : akak mula2 tu mmg takut nk naik BANANA tu..tapi fira jgn takut..dorg ade sediakn jaket keselamatan..fira ikat kuat2..nnt pegi la ajak shafiq ek..best tau.... ;)

    ReplyDelete